سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ویزاى آمریکا


ویزاى آمریکا ـ کانادا ـ استرالیا ـ نیوزیلند

با اخذ اقامت اروپا (شنگن) 

 

 

 

 

گروه برجسته وکلاى اروپایى و مشاورین ما با اشراف, تجربه و تسلط کامل درامرتهیه اقامت اروپا و کلیه امور مربوط به آن, و همچنین با توجه به سخت بودن اخذ ویزاى کشورهایى ازقبیل آمریکا ـ کانادا ـ استرالیا و یا نیوزیلند براى ایرانیان, توانسته است بهترین و سریع ترین روش را براى اخذ ویزاى این کشورها هماهنگ وا اجرا نماید?

 

در این روش ما ابتدا اقامت اروپا را از یکى از کشورهاى اروپا (جمهورى چک ـ اسلوواکى ـ لهستان ـ مجارستان یا لتونى) که همگى عضو جامعه اروپا و شنگن هستند برایتان مى گیریم? 

سپس با توجه به تجربه کافى وکلاى خود, بعد ازاخذ اقامت برایتان حساب بانکى افتتاح نموده و بمدت 2 ماه یک گردش مالى 10,000 یورو در آن انجام میدهیم? این حساب و پول متعلق بخودتان است و هیچکس اجازه دست زدن به آن را ندارد, 

طبق قانون با داشتن اقامت هر کدام از این کشورها و یک حساب فعال در آنجا شما قادر خواهید بود به تمامى کشورهاى اتحادیه اروپا و شنگن بدون نیاز به ویزا سفرکنید و ویزاى بسیارى از کشورهاى غربى همچون آمریکا ـ کانادا ـ استرالیا یا نیوزیلند را براحتى از سفارتهاى آنها در این پنج کشورتهیه نمایید. 

 

مدارک مورد نیاز:

ـ اسکن پاسپورت متقاضى;

ـ انتخاب نام  3  شرکت براى ارایه به ثبت شرکتها در یکى از این کشورها;

ـ گواهى ها و فرم هاى وکالت که ما برایتان مى فرستیم و باید توسط شما امضاء و مورد گواهى دفتر وکالت و سفارت هر یک از این کشورها در ایران قرار گیرند;

  

مدت زمان لازم:   

براى انجام کلیه امور فوق و پروسه دولتى به ?0 تا 90 روز زمان نیاز است تا اقامت را برایتان هماهنگ نماییم? سپس 2ـ3 ماه براى انجام گردش مالى در اروپا نیاز مى باشد? پس در مجموع به ? تا ? ماه زمان نیاز است تا هم اقامت اروپا و هم ویزاى آمریکا ـ کانادا ـ استرالیا و یا نیوزیلند برایتان اخذ شوند?

 

 

 

 

ایمیل آدرس :  oropa.canada@yahoo.de